UWAGA! Dołącz do nowej grupy Stalowa Wola - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania Child Alert: T-Mobile i Policja wspierają poszukiwania zaginionych dzieci

Ryszard Najdek

Ryszard Najdek


W Polsce co roku dochodzi do około dwóch tysięcy zgłoszeń zaginięć osób małoletnich. Aby zwiększyć bezpieczeństwo dzieci, T-Mobile Polska oraz Komenda Główna Policji rozpoczynają kampanię informacyjną dotyczącą systemu Child Alert, który działa od 2013 roku. Celem przedsięwzięcia jest mobilizacja społeczności do aktywnego udziału w poszukiwaniach zaginionych najmłodszych, jako że czas reakcji ma kluczowe znaczenie w takich sytuacjach. Każda minuta sprawia, że szanse na odnalezienie dziecka maleją, dlatego wspólne działania są niezbędne.

System Child Alert jest unikalnym narzędziem, które umożliwia szybkie rozpowszechnianie informacji o zaginionym dziecku. W sytuacji zaginięcia dochodzi do uruchomienia alarmu, który mobilizuje nie tylko policję, ale także media i obywateli. Kluczowym elementem kampanii jest przypomnienie, że każdy może mieć wpływ na wynik akcji poszukiwawczej. Dzięki współpracy z T-Mobile, klienci operatora mają możliwość otrzymania wiadomości MMS z wizerunkiem zaginionego dziecka, co znacząco zwiększa szansa na jego odnalezienie.

Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie liczby osób zaangażowanych w poszukiwania, ale również podniesienie świadomości społecznej na temat tego, jak ważne jest ich aktywne uczestnictwo. Policja podkreśla, że każda informacja może być kluczowa w przypadku zaginięcia dziecka, dlatego nie należy bagatelizować żadnego zgłoszenia. Warto dodać, że dotychczasowy system Child Alert w Polsce wykazał stuprocentową skuteczność, uruchamiany był siedem razy i za każdym razem doprowadził do pozytywnych rezultatów. Szczegóły dotyczące kampanii oraz systemu Child Alert można znaleźć na stronie T-Mobile.

Źródło: Policja Stalowa Wola


Oceń: Nowa kampania Child Alert: T-Mobile i Policja wspierają poszukiwania zaginionych dzieci

Średnia ocena:4.63 Liczba ocen:21


Zobacz Także